Damlahtp Rabiss41 34 üm bende canım hazırlıklara başladım yavaş yavaş elbiselerini yıkadım ütüledim bu hafta hastane çantamı tamamlamayı düşünüyorum inş onun dışında inş sağlıcakla kucağımıza alırız zaman geliyor💙
Busra34ybg Rabiss41 tam 35 olduk herseyimiz hazır çok şükür 1 nisan doğum için gün aldık hayırlısıyla o günü bekliyoruz 😊
ysfali06 Rabiss41 36+3 olduk bugün salı günü hazırladım hastane çantasını. Oğlumuzun gelmesini bekliyoruz 👶🏻🌸
drysfk Rabiss41 35+5 herşeyimiz hazır çok şükür 🙏 sadece hastane odası için bi kaç süs alacağım balon kapıya süs falan 😇 hastane çantasını da haftaya kapatıp arabaya koyacağım ne olur ne olmaz diye 🤭
umudum321 35haftaligiz bizde herşeyi aldım ama daha yikayim çantaya koymadım bu havta başlayacam hayırlısıyla