AysenurEnes Selam kızlar gecen hafta kontrolümde doktora böbreğimde ağrı var dediğimde ultrasonla baktığında böbrek büyümesi olduğunu söyledi 18+5 haftalık hamileyim genelde sağ tarafta oluşuyormuş bende sol tarafta oluşmuş bu durumu yaşayan daha sonra atlatan varmı?
Nurssss AysenurEnes benimde sol kaburga altımda batma şişlik oluyo gibi hissediyorum böbrektenmi acaba
Dilek0809 AysenurEnes 19.haftamdayım bende de sağ böbrekte var bol su ve sağa yatmamayı önerdi doktorum büyüme stabil kalmış dikkat edersen büyümez dedi etmeye çalışıyorum ama gereğinden fazla büyüme olursa da stent diye bir şey takılıyormuş sanırım böbreğe yani en kötü ihtimalde bile bir tedavisi var ama inşallah hiçbirimize gerek kalmaz daha da büyümez
Sermec27 AysenurEnes benim de 22 haftada sol böbrekte cok agrı oldu hafif büyüme ve küçük bir taş varmış kanalda doktor bana bol su dedi eğer ilerlerse doktorunla karar veririz dedi ama cok şükür benim 2 3 gün agrı oldu su an hiç agrım yok agrın olursa parol iç dedi doktorum ben günde 3 litre su içiyorum su anlık bir agrım sızım yok cok şükür
su2020 merhaba, benimde 13 haftalık çok ciddi ağrılar sonucu gittiğimde hidronefroz böbrek büyümesi olduğunu söyledi doktorum. nefrs aşınmaz bir ağrı çekiyoeum. aynı zamanda kanalda taş varmış iğne ve 3 gün buscopan kullandım. inanılmaz zor..
AysenurEnes su2020 bana ilaç vermedi günde 4 litre su iç iltihaba dönüşmemesi için dedi bebeğe bir zarar verior mu peki
su2020 Nurssss batmadan çok saplanan bir ağrı gibi düşünün. inşallah değildir normal bir gaz sıkışması ya da şişliktir. üzerine yatamıyorum ben öyle anlatayım
Nurssss su2020 hamilelikten kısa süre önce olmaya başlamıştı üşüttüm geçer demiştimde arada oluncada pek kale almadım çokta su içiyorum günde 4 litre taş kum falan yoktur muhtemelen ama ayaklarıma yaz kış dikkat etmem çorap giymem böbrek soğuk yemeylede agrıyabiliyo herhalde
Nurssss AysenurEnes herhalde agrıyan tarafın tam tersine yatmak gerekiyo öylemi bende agrıdıgında solumda oldugu için agrı saga yatınca geciyodu alakası var demekki 🥴
su2020 keainlikle en az 4 litre su ve sıcak turmak çok önemli. bana alkolsüz bira ve sıcak su dolu kğvete oturmamı söyledi. sağlıkla gelsin yavrular inşallah. Tez zzamanda ağrıları bitsin annelerin🙏🏻