belisslinaa Melikesvm muz bide anneme hamileyken mercimek çorbası iç demiş doktoru ben 3500 kg doğmuşum 😄
Busra34ybg Melikesvm balık et tavuk yumurta çiğ kuruyemiş meyve bol bol su ve sağlıklı besleneceksin canım sabahları pekmez yutuyordum ben 2 kaşık ev yoğurdu tüketiyordum çok şükür bebeğimin kilosu gayet güzel
Birmom Melikesvm kaşar peynir muz diyorlar ama bilemedim bence süt urunleri ve cevizde cok önemli ben kızımda özellikle yemedim mesela bunların hicbirini mandalina cok yedim kilo kilo 🤭yoğurt yemsitim özelikle onu hatırlıyorum 3780 doğmuştu tosuncuk
sumeyye60 Melikesvm Annem normal şeyler yemiş ben 4 buçuk kilonun üzerinde doğmuşum. Genetik bir durum bu. Yediklerinizle en fazla +300 -300 oynar diyor doktor. Benim oğlan da 37+2′de 3587 gr 51 cm çıktı. Bakalım ne kadar doğacak 🤷🏻♀️
Ozgmrt Bebeğe en çok kilo aldıran şey net bi şekilde MEYVELER ve içindeki doğal meyve şekeri💞 nesquikli süt içmekte fayda ediyor. ama eğer bebek sağlıklı görünüyorsa kilosunu kafaya takıp üzülme, 2500 doğan bebekte sağlıklı, 4000 doğan bebekte öyle.🙏🏼
Melikesvm Ozgmrt nesguitli süt nası oluor yuvarlak olandan sut koyup yenılıkr ondanmı eve saglıklı vok şükür
Busra34ybg Melikesvm ben somonla hamsi yedim dip balıkları yenmiyormuş gebelikte zaten ızgara yada buğlama ye dedi doktor kızartma fayda etmez dedi etide her şekilde tüketebilirsin canım yemeklerin içinde tavuğuda aynı şekilde
Elif0661 Yediklerimizden kilo almıyorlar vücudumuzdaki depolari kullanarak gelişip büyüyorlar. Anne sağlıklı beslenirse kendi vitaminleri düşmez kendi zorlanmaz sadece. Aylarca mide bulantısından yemek yiyemeyen bir tanidigimin bebegi 4 kilo dogdu. Herseyi fazlasiyla yiyen bı tanıdığıminda bebegi 1800 gr dogdu. Yemek yemeyle alakası olmadığının göstergesi. Bu tarz hikayelerde 😁
Melikesvm Busra34ybg bende somın yıyım ozaman ıstarvıt mı ne varya ondan alıorum yemek ıcınde fayda sı yok galıba onun
Limonumm Melikesvm bence sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil ben bi örnek vereyim yengem 15 gün önce 39.haftada ani suyu gelmesiyle 3saat aradan sonra normal doğum yaptı 3500kg doğdu bebek ciğerleri gelişememiş nefessiz kalmış anne rahminde doğunca şimdi kuvezde hâlâ çıkmasını bekliyorum bu yüzden benim bebeğim ve hepimizn bebeği sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil
Melikesvm Limonumm ya oyle tabı ama cevremın yok zayıf dogar felan demesı sınırımı bozuyor benım bende senı dusuncedeyım saglıklı olsunda zatıf olsun dıyorum ama ıste
ikiponcik_annesi Limonumm sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bende bu konuyla ilgili çok muzdaribim eşim ve ailesi kilo konusunda ilk kızımdada yaptılar 2900 doğdu diye kızıma demedikleri kalmadı sen yemedinde çocuğu aç bıraktın gibi 🤦♀️ şimdi bu ikincide de görümcem hele sürekli ne zaman görüşsek hiç karnın çıkmamış hiç kilo almamışsin bu 3 kilo çıkarmı acaba yok yürüme bebek 2 kilo doğmayacak 😠
Nuray23 Tamam beslenmek onemli ama bence genetikle de alakali bisey. Bazen ne yersen ye bebek degilde sadece anneye daha cok yariyor 😂😂 annem bana hamileyken koydeymis kavinvalidesinin yaninda dogru duzgun bisey yiyemezdim hem cok midem bulandi hemde herseyi bulup yiyemezdik dedi. Ama beni 3750 dgurmus. Bende normalde nasil yiyosam hala ayni yiyorum sadce 2 ogun. Bazen aralarda yersem meyve yiyorum ama her gece yatmadan mutlaka 1 bardak sutum vardir. Bebegimde haftasiyla birebir gidiyormus ne cok ne az. 34 de 2400 du. Rabbim saglikla kavusmamizi nasip etsin yavrularimiza insallah
Busra34ybg Melikesvm dip balığımı o bilmiyorum araştır istersen canım dip balıklarında yüksek civa olduğu için gebelikte tehlikeliymiş yenmemesi gerekiyor ben somonla hamsi yedim sadece
Nuray23 Melikesvm aynen suan organik bisey olmadigi icin ne yesek bos 😂 neyse biz yine de elimizden geleni yapalim da allah bilir artik. Saglikla dogsunlar da.
Nuray23 ikiponcik_annesi yuh ya. Saglikla dogmus diye sukrediceklerine. Ayrica 2900 cok mu dusukmus yani. 2300 2500 doguranlar hatta daha dusuk doguranlar. Ac mi duruyor sanki. Kac kilo dogarsa dogsun isterse 2 dogsun saglikli olsun da. Zamaninda dogsunda rabbimden baska bisey istemem. Allah yardimciniz olsun..
SB_ Neden bu konu bukadar takıntı haline geliyor anlam veremiyorum 🤷🏼♀️ bebek zaten her besini alıyor extradan daha çok kilo alsın diye insan neden kendine bu işkenceyi yapar ki bide normal doğum yapanları düşünürsek Bi yerde şartmı koşuluyor 4 kilo üzeri doğması lazım felan diye