Meless 10+2 günlük hamileyim, plansız oldu bizimki üstelik. Bazen hala nasıl oldu, neler geldi neler gelecek başımıza diye düşünüyorum bazen de iyi ki oldu Allah aratmadı diyorum. Her saat modum değişiyor, her şeye kolayca ağlayabiliyorum. Mide bulantım var ama kusmadım ben hiç, yine de hayattan soğutuyor bulantı beni. Bazı günler oturduğum koltuktan kalkmak bile istemiyorum. Bilmiyorum böyle yani bende de, içimi dökmüş oldum ben de☺️