bebegamin1 Bağ-Kur’lu olup çalışan anneler ne zaman rapor aldınız önce calışabilir raporu sonra calışamaz raporumu almamız lazım
kubraballi23 bebegamin1 bende bağkurluyum ama işveren statüsünde bende alabilir miyim acaba bilgisi olan var mı? söyle kösede durayım😌