Ebruuka Sezeryan günü aldım bugün anneler 18 mart perşembe günü evladıma kavuşacam inşallah çok stresli heyecanlıyım hastaneden çıktığımdan beri gözyaşım dinmiyor 🥰😘🙈 Genel anesteziyle olucam bu ara da
miraninannesi1 Ebruuka kıyamam sana Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah korkma bebeğine kavuşacağın anı düşün kuzum Herşey gelip geçecek hicbisey kalıcı deil genel olması neden acaba ?
biranneikikedi Ebruuka 18 Mart’ta kaç haftalık oluyorsunuz acaba? Ben de Cumartesi gün alacağım inşallah 37 bitmiş oluyor Cumartesi 🚀
glsl0507 Ebruuka Allah yardımcın olsun canım İnşallah sağ salim kucağına alırsın, korkma hiç içini ferah tut inşallah ikinizde sağlıklıca çıkarsınız hastaneden 😊
Kubratogran Ebruuka Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin bende 16 mart salı günü giriyorum günümüzü aldık 😍
Ebruuka miraninannesi1 teşekkür ederim kuzum benim piskolojik olarak cok rahatsız olurdum dikildiğini bilmek felan çok kötü ederdi beni dedim en iyisi uyuyum uyanayım bitsin
biranneikikedi Ebruuka ay şimdi ben de çok heyecanlandım 🤩 haftaya bugün oluyor sizinki bana da haftaya bugün gibi verirse çığlık atarım 😂😂😂 hayırlı keyifli gelsin yavrunuz 🙏🏻🧿
Ebruuka biranneikikedi verir büyük ihtimal sana da aynı haftamız günümüz hatta 38 de alıyorlar genelde 😇