kızlar doktor artık ilacı kesti folik asit verdi artık ovulosyon günlerimizi değerlendirin dedi sormak istedim adetim bittikten sonra incir kuru değil de kuru incir aldım onu yesem yumurtlamaya etkisi olur mu acaba biraz araştırdım da incir kuru kisti olanlar yapmaması lazımmış o yüzden incir kurunu yapmaktan vazgeçtim kıstım olduğu için kuruşunu yesem yine faydası olur mu acaba yiyen oldumu hiç