Merhaba hamişler. Benim derdim de uyku pozisyonu🤦♀️ Normalde yüzüstü yatmadan uykuya dalamıyorum. 30 haftalık olduk, göbek aldı başını gitti yüz üstü uyumak hayal oldu. Doktoruma sormadım ama yüz üstü uyumak bebeğe zarar veriyor mu acaba bilgisi olan var mı??