Mervekaynak Merhaba hanımlar cumartesi günü şeker yüklemesi yaptıracağım bugünden kontrol etmeye başladım açlık şekerim 69 tokluk şekerinde 96 geldi sizce iyi midir
BurcuLice Mervekaynak canım 140 ın altındaki değerler normal kabul edilir yinede dikkat et ilerleyen zamanlarda çıkabilir abur cubur aşırı tatlı hamur işinden uzak dur derim sağlıkla gelsin inş
Bsmlh Mervekaynak çok iyi ama diyet yapmayın sakın kesmeyin yemenızden düşük gelir sonra yok diye yerseniz sıkıntı ama normalde boyleyse çok güzel