Prensesannesiiii O dediğim dil gibi olan şeyin bitanesi şişti dışına çıktı küçük tuvaletimi yaparken de yanıyo kızlar böyle bişey başına gelenler naptı nasıl geçti bu ikinci şişmesi geçenlerde de şişti geri indi bugün gene şişti zor oturuyorum üzerine doktoruma anlatıcam ama ne diyerek anlatıcam bilemedim 🤷🏼♀️ böyle bişey yaşayıp tedavisi ve ya nasıl geçti bi yazın lütfen
Asiyeomur Prensesannesiiii bende de oldu canım ebem ıslak tutma, iç çamaşırını günde 2 defa değiştir, günlük ped kullanma havlu peçete koy sık sık değiştir dedi, ıslak tutma, ellerinin temiz olduğundn emin ol dedi
Busrakorkmazz Prensesannesiiii bende de olmuştu doktora söyledim fitil ve travazol krem verdi yanıyor kaşınıyor pişik gibi oluyordu oturamıyordum üstüne
Asiyeomur Bende de aynı sorun var doktor kontrolume daha var sağlıkocağına söyledim aile hekimimde krem verdi ama ebem dışına sür dedi ama ilacın kağıdında içine sık dediği için yapmadım ve biraz öncede yine kaşındı ve şişti