Merhaba kızlar 26 haftalık gebeyim dün gece yemek yedikten sonra kaburgalarımda ağrı oldu rahat edemedim gece de yattım sonra kalktım kalbimde bi ağrı hissettim yaklaşık 2 dakka sürdü ama çok ağrıdı hemen sol tarafıma yattım rahatladı biraz bugün de uzandım ama nefes alamıyorum bu durumu yaşayan var mı