symaa43 tamam randewu alacaksın. ben doktora gittim şeker yüklemesi istedi labaratuvara gittim bana tarih ve barkod werdi bide o içeçegim şeyin adını yazdı werdi o tarihte eczaneden o ürünü aldm gittim bnde dewlette yaptrdm çnkü. ayrıca tadı gazoz gibi limonluydı benmki hiçde mide bulandırıcı değildi. gitmeden çok stres yapmştm tadı çk kötü kusturuyor fln fstk. benm midem çok hassastır normalde ama tadı güzel gldi bna