Merhaba 18+2 günlüğüz bu gün ilaç yoğunluğum çok fazla sabahları regenesis max kullanıyorum öğlen ayrıyetten omega 3 içiyorum akşam üstü magnezyum içiyorum daha sonra gece Demir ilacı içiyorum bi ilaç yoğunluğuna girdim regenesis max içinde omega 3 var ama ayriyettende omega 3 içmek iyi olur dediler balık tüketemiyorum bu süreçte o yüzden omegayı fazla içiyorum bir sıkıntı olur mu bilgisi olan