Meray64 Kızlar doğum sancılarınız kaçar saat veya dakika aralıkla gelmeye başladı bi standardı var mı acaba bunun belimden kasıklarıma doğru ağrım oldu bi 15-20dkkadar şimdi geçti bi bakıcam düzenli mi değil mi diye 39+1 im bu arada
Zhrblt Meray64 5 dk aralıklara düşünce hastaneye gidilmesi söyleniyor ama ekstra nişandır sudur bu tarz şeyler hakkında bilgim yok. Yaklaşmışda maşallah Sağlıkla gelsin inşallah 🤭🤲🏻
Meray64 Zhrblt maalesef dün geceye kadar öyle devam etti de sonra geçti gece bi ara da bıçak saplanması gibi ağrılarım oldu geçti beklemedeyim hala sabırsızlıkla 😊