Huriyeolgn zaten cnm bende kaç tane doktorla gitim geçer dedi önemli bişey değil dedi fetal eko yaptıdım hiç bişey çıkmadı çok şükür internete yazıyor davun sendromlarda görülüyormuş o yüzden biraz taktım ben ama doktor olsa söyledi test filan yap derdi hiç bişey demedi geçer ded