Nursel67 @Meryemervee bende 37+2 haftalığım kızımla dün doktor kilosunu 3300 gram dedi 🤣 biraz tosbik bir kız olacak dedi büyük ihtimal sezeryana göz kırpıyor gibiyiz 🤣
Ozlem23 Happymoom2 benimki 29 da 1386 idi şimdi 31 oldum haftaya gidicem bakalım kilom artmadı ama bebeğinizi artmıştır diye umut ediyorum
Hazal-Ezel Happymoom2 35 haftalıkken 2800 dedi ama doğunca çok farkediyor tam ölçüm yapamıyorlar suyun içinde olunca fazla-eksik çıkabiliyor