Zehra0407 ilaçla ilgili bilgim maalesef yok. Şunu söylemek istedim, enfeksiyondan dolayı akıntınız olabilir ama ben hamileliğimin ilk günlerinde sanırım adet oldum diye düşünüp lavobaya gidiyordum o kadar akıntı geliyordu, şu ucuz testlerden de olsa bence bir test yapın en azından gebelik varsa pozitif çıkar, yoksa da negatifi görünce stresiniz azalır adetiniz sökülür. Allah gönlünüze göre versin inşallah