27 haftalığım. Dün akşam ilk kez böyle bir şey oldu. bebek sanki içimi deşiyor böyle vajinaya doğru aşağıya aşağıya kazıyor gibi. Çok tuhaf hissettim ya normal midir bu? Sürekli hareket eder tekme atar ama bu bir başkaydı. Sanki kürek vermişler de kazıyor gibi :) Benzer şekilde yaşayan var mı?