elediyebiri Mom81 Benim negatif. Esimi bilmiyorum Ama yine de almanya da yapiyorlar. Olasi durumlara karsi. O yüzden 29. haftada yaptirdim Bende igneyi.
mucizem09_ Zelihaa_m hayir canim ikinizde pozitifsiniz yok . Bizde var kadin negatif erkek pozitif oldugu zaman uyusmazlil oluyor 😊