Kızlar merhaba
Dün ilk nst’mde fetal taşikardi izlendi dediler. Acil sarı alana yolladılar. 2-3 saat serumla yavaslatmaya çalıştılar ama hiçbir değişiklik olmadı. Bebeğin hareketleri iyi sancım da olmadığı için en son taburcu ettiler ama yarin tekrar gideceğim. Bu şekilde devam ederse sonuç ne olur, daha önce yaşayan var mı?
