Sdnur Sıra almakta çok kolay muayene olmakta. Ben kendim erkek doktora gittiğim için kadın doktor öneremeyeceğim malesef. Şehir hastanesinde takibim.
Ama öğrendiğim kadarıyla Fatma Salih hanımdan çok memnunlar onu tercih edebilirsiniz 😊
Ama şöyle de bi sorun duydum bi arkadaşımız her seferinde başkasına denk geliyorum diyor bu nasıl oluyor anlamıyorum ama oluyormuş..
Ben 14.haftadan beri aynı hastaneye aynı doktora gidiyorum hiç başkasına denk gelmedim asistan da dahil hep doktorum kendi baktı 😊