Meltemqq normal genelde hamileyken de bir cozumu olmuyor.ama doğum yaptıktan sonra hormonlar düzelince onlar da kendiliğinden geçiyor merak etmeyin.lekelenme var olan lekelerin koyulasmasi,çilleri olanların cillerinin koyulasmasi bunlar normalmis.beni ilk gebeligimde boğazımda bir kahverengi leke cikmisti doğumdan hemen sonra geçti ama kızımda ayni yerde kahverengi ben cikti😃tesadüf mü bilemedim