Insanların acı eşiğine bağlı birazda ama sadece o güne özel bebegin ve senin için muhteşem bir ani bende zor bir dogum yaptım 41. Haftada 4 kilo bir bebek ama şimdi ikinciyi de nasip olursa normal yapacagim hemen kalkıp rahatlıkla hayatına dönüyorsun bebeginlede çok güzel vakit geciriyorsun😊😊