Bloggeranne_93 normaldir diye düşünüyorm canım rahim büyüdüğü için kasık ağrıları olabilir demişti doktorum bende o haftalarda ağrıdan doktora gittim normal demişti, içine sinmezse bi doktora git istersen onlar bizden tecrübeliler sonuçta her gebelik farklı oluyo ☺️