Ya ben aşırı su içiyorum zaten. Hatta doktor test sonucumu görünce fazla su iciyorsun sanirim abartmissin dedi. Ama enfeksiyon icin bisey demedi. Monurol diye bi şase verdi daha kullanmadım onuda. Sirt agrimla ilgili de hicbisey söyleyemedi. Acaba enfeksiyondan mi kaynaklanıyor diye kendimi teselli etmeye çalışıyorum. Cunku tek taraflı, tam kurek kemiğinin altinda bir agri ve aglatacak dereceye getiriyor bazen