GncicekM
Arkadaşlar 5 gündür yutkunma problemim var doktora gidiyorum herhangi bişi yok bademciklerde genzinde ödem var birde geniz akıntın çıkmıyo diyo tedavisi var ama hamile olduğun içinde sana uygulama yapamayız diyo. 23+5 hamileyim ve bu süreçte ne su içebiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Geceleri çok uykusuzum uyuyamıyorum boğulcam korkusuna. Ve bu süreçte tam 1 kilo kaybım var şimdiden 😔 moralim çok bozuk psikolojim altüst ikiz bebeklerimi bekliyorum onlara zarar vercem diye çok korkuyorum 😔😔 ne olur yardım edin dua edin olur mu kızlar cidden çok sıkıntıdayım