Burcu-2910 cnm brnmde 2 kimyasal ve 1 bos gebelik ve 8 haftalk karnmda kalbi durmustu bebegimin.bos gebeligi agustosta gecirdim sonra pihtilasmam oldgunu ogrendm mthfr ct 677 genim homozigot cikti genetik uzmani sorun yok,kadin dogumcum pihtilasma var dedi ve bana hemen folik asit ve bebe aspirininr basla ve gebe oldugunu ogrendgin an hemen gel dedi.ben kanda 52 degeri ogrendgm an drmla iletisime gecip tedaviye basladim daha adetim gecmemisti.suan kan sulandirci igne,bebe aspirini folik asit,kan ilaci,vitamin,progeston ve peridnol(kortizonlu) bunlari kullaniyorum suan 7+2 oldum kalp atisini duyduk sukur. Cok uzun oldu ama bi faydam olursa ne mutlu bana🙏 tavsiyem adetin gecmesibi bekleme folik asite basla