Ecmelbeyza Nasippp Hayırlı olsun ☺️Oh kurtuldun Ya . Biz bekliyoruz 37+5 daha . Sancın olup da mı gittin ay ben de nasıl başlar ne tür Olcak diye düşünüyorum sancının
Nasippp Ecmelbeyza nst de çıktı sancım ben hissetmedim çatı da sarmış dr aldı sezeryana. senin nst de çıktı mı bişey
Ecmelbeyza Nasippp yok çıkmadı daha 🙄sol bacak ağrısı var kalçadan başlayan çok fena basamıyorum üstüne . Ama o alakalı mı bilmiyorum . Gitcez kontrole doğum yapıp çıkarım umarım çatıya bakcam dedi geçen hafta.
Nasippp Ecmelbeyza belden vurur diyorlar kalçaya bende birkaç kez oldu. Kontrolden 1 gün önce makata baskı oldu 2-3 kez sancılanmış ama bende şifdetli bi ağrı olmadı nst de yüksek çıktı sancılar
Gururunannesi Ot içerikli içecekler içme canm düşük yapar doktor söyledi bana bizzat . Bir bardak kaynar suya bal ve limon koy iç birebir iyi
Anne18 Nasippp maşallah nasılsınız iyimisiniz sezaryen mı spinal mı oldun benim gibi çok sevindim adına 💙🙋🏼 bu arada miniğim adı ne oldu
Nasippp Anne18 iyiyiz canım şükür spenal sezeryan oldum benim zor oldu valla daha yeni iyiyim diyebiliyorum ki hala dikkat ediyorum 🤦🏻♀️İsmi Aslıhan oldu canım
20oz 1 yemek kaşıgı pekmez bir bardak sicak suya 1 limon sık karıştır iç iyi geliyor 3 hün önce bnde çok kötüydüm