Dry34 bende aynıydım canım gün içerisinde hangi saatte kendimi iyi hissediyorsam o zaman kalkıp yapıyordum, ögleden sonra 5-6 arası benim daha iyi hissettiğim saatlerdi, eşim 8 de geldiği için farketmiyordu ben söylemesem :) zaten 8 den sonra gene yatışlara geçiyordum mecburen :)))