seher_edz Arkadaşlar hamilelik sürecinde ne şartlar da alttan alet ile muayene ediyorlar ve baktıran olduu mu olduysa acı vs. Duydunuz mu 😌🙏
Damlahtp seher_edz alet dediğiniz kameraysa, benim 32 de baktı rahim ağzı kısalığıma hiç acımıyor belki 10 saniye sürdü baktı bitti
Cevirmenannee seher_edz doktorun rahim yolunu ultrasonda kısa gördüyse alttan da muayene edebilir alttan lakin bir acı falan hissetmiyorsun hiç yani benim doktorum rahim yolumu kısa gördüğü için alttan bakmıştı canım falan acımadı hiç
Gzdsrm Hamileligimin ilk haftalarinda bakmisti canim doktor ama korkulcak bisey deil isaret parmagin kalinliginda bi alet ve jel suruyo zaten doktor hic acimio anlamiosun bile
Tuba18 seher_edz çok korkarak oturdum ama çatı muayenesine göre daha basit bir işlem çatıya geçer gibi geçiyorsunuz üstünüzü örtüyorsunuz zaten iki üç saniye doktor hiç eğiliyor bile aleti azıcık yerleştirip ultrasondan inceliyor
Simge16 5 ile 12. Hafta arasında bütün muayenelerde alttan o alet ile bakıldı herhangi bir acı yok merak etmeyin kendinizi kasmayın
Nuray23 seher_edz benim 28.haftamda kasiklarim agriyordu baski gibi bisey vardi. Alttan ultrasonla ilk defa o zaman bakti. Rahim agzi uzunlugunu olcmek icin. Aci filan hic bisey yok. 😊
Krizantem_ seher_edz Ben 5+6 da keseyi görmeye gittiğim de karından gorunmeyince alttan bakalım demişti asla ve asla istemiyordum normalde çok nettim korkuyordum çünkü. Ama hiç acıma olmadı zerre kadar ki ben kendimi çok kasarım korkarım ama rahat oldu. Doktor jel sürüyor kolay oluyor.
Fridasrose seher_edz benim 6. Haftada bebegin kalp atışını ultrasonda duymayıp vajinal muayene yaptı acımadı
ilkannelikkk seher_edz ben 3 ay alttan muayene oldum sıfır acı zaten jel sürüyo ve her şey daha net gözüküyo 🌼