Kizlar 34+2 günlüğüm ağrım var diy gittim şükür bişey çıkmadı suyumuz gelisimimiz çok normal 2.379 kg 45 cm değerlerimiz burda bir çok kişide yaziyo gördüm kalbimizde parlaklık vardı oda geçmiş oyuzden fazla kafanıza takmayın tek başına çünkü yeterli bir bulgu olmuyor içinizi ferah tutun ,❤️günümüzü aldık 5 nisan 38+2 de alçak