Kızlar şaka gibi , geçmiyor günler diyordum. Öyle bir geçti ki. Başlarda ilk iki ay mide bulantısı çok kötüydü. Hepsi geçti şimdi 39 haftaligim ve bu çarşamba 17’sinde sabah erkendenhastaneye yatis icin gel dedi kızlar doktorum. Çok hafif sancim var . Başka da bir belirti yok.Benim gibi olan var mi? Suni sanciyla başlayacak eğer dogmazsa kızçem.Hastane çantasına neler koydunuz Kızlar?Ben hazırladım arabaya koydum. Benim gibi son 7 olan var mi?