tugbaa_ İhsan Doru ya gittim muayene ücreti 300 TL çok memnun kaldım 30 dk felan baktı sessizce. Sonra her şeyi tek tek söyledi ben aklımda ki soruları sordum cevapladı. CD ve rapor da aldım 😊 cihazı çok iyi bebeği net bir şekilde gördüm gayet memnun kaldım yani tavsiye ederim.