Merhabalar ultrasonda ne zaman gitsem hiç hareket görmüyorum normal mi doktora da soramıyorum uyuyor mu denk geliyor hep yoksa yavrucak hareketsiz uykucu mu yoksa normal mı doktor 7 8 haftadan sonra seyirme şeklinde başlar hareketleri diyor ama ben bir türlü denk gelmedim bugün tarama testim var orada gözüküyor mu ayrıntılı bakıyorlarmış ya hani