Gulsen4224 merhaba canım, bende dün detaylı ultrasona gittim 35.haftadayım bebeğimin döndüğünü öğrendim ama tansiyonumdan dolayı sezaryen olacağım, birde sol uterusda çeltik olduğunu öğrendim, sende içini ferah tut Allah yardımcımız olur bir şekilde doğacaklar 😊 ama yanlış hatırlamıyorsam senin 2.bebeğindi dimi