Kızlar ben 3. Ayımda kovid atlattım ve Bi yakınım yogun bakıma kaldırılmıştı çok kötü olmuştum ondan sonra çarpıntım başladı yatarken sıçratıyordu uykuda 2hafta öyle geçti daha sonra kardiyoloji göründüm gün içerinde ara aramı oluyor yoksa devamlını dedi bende devamlı dedim holter takılcaktı taktıramamıştım o zaman. Dahiliye ye filan gittim B12 eksik çıktı iğnesini vuruldum baya Bi geçti şimdi sadece Bi iş yaparken falan yorulunca bide çok sıcak ortamda kalınca yemeklerden sonra ara ara oluyor o kadar.. Bide kansızlığım sınırdaymış ben suda tüketemiyorum günlük 1 lt zor içiyorum 27+2 günlüğüm