tipikbiryayburcu Selam kızlar, Testlerimize bakar mısınız? Dün değerlendirmedik ama Salı günü değerlendirdik. Çatlama olmuş galiba bugün bugünü de değerlendirmemiz gerek di mi? Bir de ne zaman test yapmayı bırakmam lazım? https://hizliresim.com/Tn323v https://hizliresim.com/NTHOWg https://hizliresim.com/0BMF43 https://hizliresim.com/1f7Ne4
TazebirGebe059 tipikbiryayburcu evet canım çatlama bugünüde değerlendir ve test yapmana gerek yok güzel haber alırsın inşallah 🤲🌸
EsrSvm tipikbiryayburcu Çatlama tamamen olmuş canım gözün aydın 🥰 Bugünden sonra test yapmana gerek yok.Bugünü mutlaka değerlendirin 🌸☺️
tipikbiryayburcu Defnealya_ Düün çok kötüydüm sol tarafım çok sancı oldu battı sonra belim ağrıdı hatta değerlendirmedik bile ama şu an iyi sabah hiçbir şey yoktu baktım çatlama olmuş
Defnealya_ tipikbiryayburcu valla hiç bilmiyorum canım ya geçti normalde adetin bu ikinci yumurtlama galiba
tipikbiryayburcu Defnealya_ Nasıl yani adetin geçti ve teste hala koyu mu çıkıyor? Gebelik testi yaptın mı canım?
tipikbiryayburcu EsrSvm Yaa inşallah tutar kızlar çok heycanlıyımm 😍 Değerlendiricem canım bakalım hayırlısı 🙏