Asiye_1 gogus kremini benim doktorum hamileyken kullandirmadi ilk gebeligimde dogumu baslatabilir dedi.ama simdi yine hamileyim 7.ay itibariyle gümüş kapak kullanmaya baslicam cunku goguslerim hamileyken yara olmaya başlıyor krem olarak da ben lansinoh kullanmıştım ilk dogum sonrasi yine onu kullancam memnun kalmistim