Sinan Tan hocaya gittim ben,440 tl ödedik sanırım. Çok çok memnun kaldım her şeyine didik didik baktı ve tek tek anlattı. Yine olsa yine ona giderim şahsen, hem çok güleryüzlü hem de nazik bir doktor. 45 dakika civarı sürdü belki daha fazla. Renkli 4 boyutlu ultrason fotoğrafları ve aynı şekilde hazırlanmış cd verdi çıkışta.