Ben trendyoldan aldım incecik geldi yastık denemez yani. İnce elyaf yorgan gibi düşün.rezalet. Ama çok ağrım olduğu için iadeyle uğraşmadım gittim yorgancıya doldurttum. Şuan rahat kullanıyorum .e bebekten alanlar daha memnun ben çok araştırmadan aldım hata yaptım