Ben şuan 8+2 haftalığım fakat keseyi gördük bebek yoktu geç döllenme dedi doktor. Cuma günü gel dedi. Ben garanti olsun bebeği kalp atışını görebilmek adına pazartesi gidicem. Keseyi cumartesi gördüm acaba cuma gitsem bebeği kalp atışını duyar mıyım sizce ya