Sevii benım ılkı dogdu canım 1 kılo az gecikti
bunda 25 den beri erken dogum riskim var aspirin kullanıyorum gerilik için çok önemli bide suyu için armut su başka bide şeker diyetim var o kadar ama daha iğne vs yapmadı eğer ınme devam ederse suda ciğer geliştirici yapacağım dedi serumla 2 kez amnioşur yapıldı acaba kaçak varmı sızma diye oda cıkmadı sukur🤲
çana ne kadar daha dayanır bilemiyoruz 36/37 gelse yetecek suan 30+0