Susam1 benım direnç var çeltik dedikleri gerileme o yüzden sizinde sebebı için perinatoloji yonlendırmıstır benım dr yönlendirmeden kendı makınesınıle soyledı bu hafta bakalım ne diyecek suyumda az 30+0 olduk bizde
bu sorun yoksa normal sıkıntı etmeyın bence