Esraacf
Canımm. Ben 40+6 ya kadar %80inini sağa yatarak geçirdim ☺️☺️ Sola yatınca nefes alamıyordum çünkü napayım 🤷🏼♀️ Bir şey olmaz çok da strese sokma kendini. Göbeğin büyüyünce zaten sırüstü de yatamayacaksın, nefes alamadığın için. Vücudun zaten seni yönlendirecek merak etme ama yüzüstü yatmayaya çalış yine de