Merhabalar
bebeğimde gelişim geriliği çıktı haftaya randevum var eğer hala gelişimi geri ise genetik test yaptırmamı söyledi doktorum burda biraz araştırdım ama daha çok 2-3 düşük olduğu zaman yaptırılıyormuş. Hiç düştüğüm yok ilk gebeliğim bebeğimde geriye normal sadece kilosu zayıf. Benim gibi durumda olup yaptıran var mı ? Birde herkes çok pahalı diyor gerçekten gerek var mı bu teste. 1 haftadır hastane hastane gezmekten daha çok yoruldum ve stres oldum