Zeynepn Kızlar merhaba. Benim beta 662 çıkmıştı doktora gitmek icin biraz beklicez.siz neler yapıyorsnz
Gulsah94 Zeynepn benimde ilk pazartesi 169 salı 422 bugünde 1664 çıktı ama devlette kese görünmedi henüz ☺️
Zeynepn Esrayavuzyaren canım benim adetimle uyumlu muhtemelen görünürde ama garantiye almak istiyorum kim bilir belki o en güzel kalbinin sesini de duyarız😍
Momy11 Zeynepn 5+5 olduk bugün keseyi 3 gün önce gördüm ama bebek daha görünmedi erken dedi doktor ben betam 5000 ken gördüm keseyi . 10 güne kalp atışına gidecem zaman gecmiyorr😒😇
Kubra46 Bende 5 haftalık ta gördüm keseyi şimdi 5+4 haftalık olduk çarşamba günü kalp atışı için gidicem Dr.
nazmiyeee Zeynepn bende 5+1 de keseyi gördüm canım haftaya cuma gideceğim doktora 7+1 olacak inşallah kalp atışı duyarız 🥰
sedanur4004 5 haftalıkken keseyi görmüştüm beta 3binlerdeydi kalp atışını da 7+0!da duymuştuk şuan 9+3 uz