Ayrıca ebelerde yarım saatte bir kontrole gelip bakiyolarmis aşırı ilgilileri diyo hiç zor durumda bırakmışlar bağırma çağırma yok diyo 😊 bn ilk dogumumu devlet Hastanesi’nde yaptığımda ebeler nerdeyse dovcek gibi bagiriolardi çok sancı çekip çığlık atanlara falan