Dimplesgirll Kızlar bu şekilde normal doğum yapanınız varmı üniversite hastanesine gidiyorum ve biliyorsunuz her türlü normal doğum diyorlar ama ben risk varsa arzettin olmak istiyorum sırf bu yüzden özele mi gitsem diye düşünüyorum kara kara 37+2 oldum napcamı şaşırdım bir yardımcı olun lütfen
Bos Dimplesgirll merhaba bu postunuzu yeni gördüm, birkaç yorumunuza baktım sanırım sezeryan oldunuz. Bebeğinizin başı büyük olduğu için mi sezeryan oldunuz? Benim kilo falan haftasında ama başı 2 hafta önde,o yüzden merak ettim
Dimplesgirll Bos başı büyük dediler ve kilosu 4 üstü dediler ama bebeğim 3800 doğdu başı da normal di tam bilemiyorlar ama ben iyili sezeryan olmuşum dedim çok rahat ettim