Kızlar selamlar umarım herkesin hamileliği yolunda gidiyordur.Ben rutin sağlık ocağı izlemlerine gidiyorum.Bana 24 martta tatanoz aşısı vuracaklar bu normal mi ? Olanlar var mı yada herkes e rutin yapılan bir aşı mı ? İlk hamileliğim ve 18+4 haftalık hamileyim.