Ahucan Kızlar pazartesi 38.hafta oluyorum çatı muayenesi yapılacak ve cok korkuyorum sizce cok agri oluyor mu 😒 bazıları demiş yarım saat oturamadim ağrıyor diye iyice gözüm korktu ya🙄
Dakss Ahucan gram ağrı olmuyor sadece 10 sn süren bir acı okadar korkmanıza gerek bile yok. Ki bence kastığımız için acı o da yoksa çok abartıldığını düşünüyorum ben
Sssevgiii Ahucan ben 2 gün önce oldum burda yapılan olumsuz yorumlardan ister istemez etkilendim 5 saniye sürdü ve 0 acı yani hiç bişey hissetmedim güzel düşünün🌺
Tuba18 Ahucan çok merak ediyorum ne yapmışlardı oturamamış ben dün oldum azıcık kendimi kastım ondan çok az ağrıdı bittikten sonra zaten sanki hiç olmamış gibiydi şuan doktor söylese yine olurum yani korkacak birşey yok oysa ben iğne olmaktan bile korkarım kasarım kendimi
Karacam Acı ağrı yok rahat olun yeterki kasmayın kendinizi bir on dkk sonra belki biraz bel yada vajinada ağrı olabilir bnde öyle oldu ama aşırı değil
denizsevinc1 Ahucan Neden bu kadar cati muayenesinden korkuturlar anlamiyorum 10 sn suren bir olay hic bir sey olmuyor 2 parmakla kontrol edip bırakıyor hic korkmayin cok basit bir olay
Dakss Nhlady açıklığa baktı bende bide dedi bebeğin gelmesi için biraz orayı genişleteceğim iki-üç gün sonra nişanım geldi. 39da oldum ben çatıyı vakti gelmişti bebeğin ondan
AyseAli_07 korkulucak bir şey yok ki sakinligini korusun ne acı ne ağrı oluyor zaten sadece bakıyorlar bir sorun var mı yok mu diye ben ilk kez çatı muayenesi olucaktim 2 gün sonra ama kızım 2 hafta önce gelince gerek kalmadı 😊😆
Defneprensesannesi Ahucan bende 34 haftalık oldum bebegi aşagıda hissediyorum yarın gidicem doktor bakarmj bilmyorum ama korkma degil utanıyorum
Tuba18 Defneprensesannesi inanın bende öyle düşünüyordum korkudan çok utanıyordum ama odaya giriyorum doktor için normal birşey zaten altını çıkartıyorsun üstünü örtüyorsun doktor kontrol ediyor sen hemen giyiniyorsun zaten doktorum erkekti yine de yapabildim
T-aksoy Hiç ağrı yok ben doktor baktığını bile anlamadım gerçekten rahat olun yeterli ağrı fln yok saniyelik olay zaten nasıl bu kadar abartılıyor. Umarım doğum hakkında duyduklarımızda bunun gibi abartılıyordur 🤣